Wat is jouw bedrijfsverhaal?

Alleen met een écht goed verhaal kun je mensen raken en in beweging zetten. Maar hoe doe je dat? En wat is jouw verhaal eigenlijk? Wie ben je, waar sta je voor en waarom ben je anders dan de rest? Wat is jouw waarom en wat betekent dat concreet voor je klanten? De antwoorden op deze vragen vertaal ik naar een bedrijfsverhaal.


Bedrijfsverhaal als basis

Zo’n bedrijfsverhaal is essentieel voor een onderscheidende contentstrategie en de basis van al je marketing en communicatie. Werken vanuit de kern van jouw verhaal geeft een solide basis voor je bedrijf. Je bedrijfsverhaal kennen, uitdragen en leven is een belangrijke manier om je te onderscheiden.

bedrijfsverhaal

Wil je aan de slag met je bedrijfsverhaal?
Stuur een mail, dan neem ik contact met je op.

Over mij

Linda Lebesque

Ik help bedrijven en organisaties die willen raken met de kracht van verhalen. Ik help ze hun unieke verhaal ontdekken, verwoorden en verspreiden. Om zo hun doelgroep te informeren, inspireren en aan zich te binden. Wil jij dit ook? Neem vooral contact op voor meer informatie.