Communicatieadvies

Communicatie vanuit de essentie, zonder ruis. Flexibel, maar met richting. Die zorgt voor echte betekenis, impact en verbinding. En dat met minder moeite, tijd en geld. Ik help duurzame organisaties dit bereiken.

Alleen als identiteit, klantbehoefte en communicatie volledig samenhangen, kun je echt van betekenis zijn. Dan heeft wat je doet impact. Ga je dromen en ambities waarmaken. Duurzame relaties opbouwen met je klanten. Met minder tijd, geld en moeite.

Identiteit

Identiteit is de kern van je bedrijf. De basis van waaruit je communiceert. Is jouw merkessentie niet helder, dan komt wat je vertelt niet over. Als je basis niet klopt, kan je boodschap niet overtuigend zijn.






Klantbehoefte

De behoefte van jouw ideale klant staat centraal. Je wilt weten waar hij ‘s nachts wakker van ligt. Wat zijn dromen en ambities zijn. Wat hij nodig heeft om jouw product te begrijpen, waarderen en te willen.

Communicatie

Communicatie gaat al lang niet meer om zenden en ontvangen. Het gaat om geven, delen en vertellen. Authentiek, transparant en relevant. Op een manier die bij je past, afgestemd op jouw identiteit en de behoefte van je klant.

Tips voor communicatie die raakt

Ontvang 1 x keer per maand de nieuwste blogs, tips, inspiratie en mijn aanbod voor communicatie die raakt in je inbox. Door je aan te melden geef je toestemming je gegevens te verwerken zoals beschreven in het privacy statement.